2013. december 7., szombat

December 24.

-Mit?-kérdeztem. -Aznap, amikor elütöttek. Akkor nem véletlen baleset volt. -Mi?-néztem rá meredten. -Gyere.-húzott ki a bejárat elé. -Na mondd!-mondtam, miközben lesöpörtem a padról a havat. Leültünk rá és Hope a fehér kis pöttyöket nézte, amint estek le az égből. -Tudom ki ütött el.-hajtotta le a fejét. -Ki?-néztem rá ijedten. -Az apád.-mondta ki. -Az nem lehet! Tuti összetéveszted valakivel!-próbáltam valamit reagálni. -Nem!-kiáltott rám. -Ő volt az!-mondta kicsit halkabban. -De mért tette volna? -Mert apud és köztem volt valami.-kezdte a meséjét.-Azaz már több mint 4 éve. És az is megvolt. -Lefeküdtél az apámmal?-néztem rá. -Igen, de.... -Nincs semmi de!-kiáltottam rá hirtelen sírásban kitörve. -Egy kurva vagy! Eddig megértettem, hogy a suliban kefélgetsz összevissza, de hogy az apámmal. 4éve!-üvöltöztem vele és elindultam a ház felé. -Várj!-fogta meg a kezem.-Hadd mondjam végig. -Van 1 perced! -Azért ütött el, mert elakartam mondani 3 évvel ezelőtt, de ő nem engedte és amikor elment, mi még tartottuk a kapcsolatot. Tavaly a zebra előtt, amikor kérdezted kivel SMS-ek akkor apudnak írtam, hogy elmondom neked és megírtam neki azt is, hogy hol vagyunk. Biztos a közelben volt, és ahogy siettem át a zöld lámpánál akkor elütött, nehogy megtudd az igazat.-fejezte be. -Szóval te el akartad mondani?-néztem rá könnyes szemekkel. -Igen.-bólogatott és épp jött haza a sötétben apa. Elindultam felé, majd amikor oda értem megálltam előtte. -Szia kosaras. Te nem fá....-kezdte el, de adtam neki egy jobbost, amitől a kézfejemen felrepedt a bőr és elkezdett vérezni. Apa a kezemből áradozó vért nézte. -Ez meg mi volt?-nézett rám, majd vett egy nagy levegőt és újra a kézfejemet nézte. -Te tetted!-kezdtem felemelni a hangom. -Mit?-nézett rám mosolyogva. -Hope balesete. Te ütötted el.-mondtam halkan. -Ja, hogy azt a kis ribancot.-törölte meg a szája szélét és közeledni kezdett felém. -Hope!-kiáltottam és a barátnőm felé szaladtam, aki a bejáratnál állt. -Nyisd ki!-kiáltottam futás közben. Ő kinyitotta a bejárati ajtót, majd belépett. Utána én is beestem és gyorsan bezártam az ajtót. -Mindenki a hátsó ablakon meneküljön!-kiáltottam anyunak és Calebnek, akik a fánál beszélgettek. -Mért?-néztek rám és Hopera. -Erre nincs...-mondtam, de áttörte a falat. Hologróf testben. -Mondtam.-kiáltott Hope, és anya döbbenten nézett apára. Mozdulni nem tudott, de vett egy nagy levegőt és odasétált apához. -Szóval igaz?-simított végig apa arcán. -Te tudtad?-néztem rá. -Most mondta Caleb. -és a barátomra nézett. -Vidd ki hátul őket.-utasította anya és a barátom gyorsan be vitt minket a szobámba. -Le kell mennünk anyáért!-kiáltottam. -Neki már vége.-mondta szomorúan Caleb. -Mi? Ugye nem ő volt az a lány? -De igen. Sajnálom.-hajtotta le a fejét. -Jobb lenne ha mennénk.-mondta Hope a párkányról lógva. -Igaza van.-szólalt meg Caleb és megszorította a kezemet, majd Hope-ot is felkapta és levitt minket. Amint leértünk átváltozott eredeti testébe és elrepültünk egy lepusztult panelházba. -Itt leszünk addig, amíg meg nem oldódnak meg a dolgok.-ült le a földre Caleb. -Akkor anya most meghalt?-néztem bele a barátom csillogó, barna szemeibe. Igent bólintott, rajtam meg kijött a síróroham. Szemeimből folytak a könnyek, amik elárasztották arcomat. Le ültem Caleb mellé és fejemet a vállára raktam. Ő felemelte és megtörölte arcomat. -Gyönyörű szemed van.-nézett barna szemeimbe, amik a sírástól csillogtak, mint a gyémánt. -Itt mindennek vége?-kérdezte Hope, miközben az ablakból nézte a szakadó havat. Hihetetlen, hogy minden évben képes megnézni naponta, vagy 1 órán keresztül a szakadó hópelyheket. -Reméljük.-szorított magához Caleb. -Még nem!-mondtam egy szipogás kíséretében.-Megölöm az apámat, bármi is legyen. Vagy én halok meg vagy ő, de el kell dönteni, hogy ki lesz a nyertes.
Íratkozzatok fel, komizzatok és pipáljatok!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése