2013. november 20., szerda

December 11.

A szörny még mindig szabadon mászkál az utcákon. 1 hónap elteltével már a halálok száma megnégyszereződött. A sulit bezárták, mert az egyik nap 6-7 ember volt bent. Abból az egyik én a másik Caleb. Legalább vannak olyanok is rajtam kívűl, akik nem félnek a szörnytől. De azt mondták, hogy ha nem találják meg a szörnyet, akkor nem csak ideiglenesen, hanem végleg bezárják az iskolát.
Amióta itthon vagyok, azóta sokkal többet tudtam gondolkodni az eseteken. Szerencsére mindent feljegyzek egy fekete füzetbe és folyton felettük ülök, amíg nem jut eszembe valami.
Feltűnt, hogy csak a mi városunkban gyilkol. Ezek szerint itteni lakós. És a Calebes gyanút elfeledtem, mert ő velem volt suliban és akkor is jöttek a halálhírek. Meg 1 hónap után tudtunk egy estén randizni és akkor is meghalt valaki.
De két szörny van!
Az egyik torz módon vérben hagyja az áldozatait és pentagramokat rajzol a halottak vérével valahova. Ez a gyilkos nappal támad le.  Ő nem vérrel táplákozik, mert a vörös folyadékot gyerekes dolgokra használja. Az is lehetséges, hogy ember. Vagy valami más, aminek nincsen szüksége vérre.
A másik titokzatos módon minden egyes csepp vért eltűntet. Gondolom neki a fennmaradásért kell. Ő egy szörny! Ő volt nálam aznap este. Arra még nem jöttem rá, hogy miért pont esténként gyilkol, de egyszer az is kiderül.
-Ahh. -söpörtem le minden füzetet az ágyról és elterültem a hatalmas ágyamon.
-Kop kop. -mászott be az ablakomon Caleb.
-Szia. -mondtam a fejemet elengedve és az ablak felé néztem. Ő beugrott a párkányról és megcsókolt, majd ledőlt mellém.
Anyáék megtiltották, hogy ilyen helyzetben kilépjek a házból és Calebéknél is ugyanez a helyzet áll fent, de ő megszökött.
-Mi ez a sok papír, képek, füzetek meg hülyeségek?-nézte a földet, ahol a kutatásom hever.
-Semmi. -mondtam egy ásítás kíséretében.
-Hát nekem úgy tűnik kémkedsz valaki után.-mosolyodott el.
Nem neveztem meg benne a szörnyet, így nyugdotan nézegetheti. A képek meg homályosak így nem tudja meg ki az.
Ilyenkor minden pasi féltékenykedni kezd, de Caleb nem. Komoly arcal olvassa a füzeteimet.
-Na jutottál valamire?-kérdeztem meg, majd hátulról átkaroltam izmos testét, amihez feszült szürke, V nyakú pólója.
-Valamit el kell mondanom.-nézett le a földre szomorúan.
-Mi az?-kérdeztem, majd a fejét a felém fordítottam és mélyen néztem barna, csillogó szemeibe. Nem szólt semmit. Látszott rajta, hogy a reakciómra vár.
-Na mondd már!- ráztam meg a testét, amire elkezdett mosolyogni, de újra szomorú lett.
-Azt hiszem, hogy én....-kezdte el, de megakadt a saját szavaiban.
-Te mi?- néztem rá megzavarodva.
-Szeretlek!. -mondta ki és mosolyogni kezdett.
-Ne! Én meg azt hittem valami baj történt és valami komolyat akarsz mondani.-ütöttem bele a vállába és játszottam a megsértetett.
-Miért? Nem akarod, hogy szeresselek? -mondta komolyan, majd elkezdett utánozni és kifordult az ablak felé.
-De igen!-ugrottam rá, majd hozzádörgölöztem a testéhez.
-Helyes!-csókolt meg és felállt.
-Most meg mi van?-ültem az ágyon szomorúan.
-Te nekem nem akarsz elmondani valamit?-vetett rám szigorú pillantásokat.
-Nem! Mit?-kérdeztem eldöntve a fejemet.
-Hogy ezekben a füzetekben mik lapulnak.-emelt fel egyet és nekem dobta.
-Hát.-húztam meg az á betűt. -már nagyon régiek.
-És ha kitalálom mi van benne, akkor kapok egy puszit?- ült le mellém.
-Igen! De ha nem tudod? -símitottam végig a combján.
-Akkor én adok egy puszit.-döntötte a fejét a nyakamhoz.
-Jól van! -nevettem, mert tuti, hogy nem találja el.
-A szörny után kutatsz és próbálod kideríteni, hogy ki az. -vágott egy "éljen! nyertem" fejet. Megpusziltam és mosolyogva nézett rám.
-Akkor nyertem?
-Lehet. -és elhajoltam tőle.
-Tudod hogy ez veszélyes, ugye?-váltotta komolyra a témát.
-Azt mondtad nincs semmilyen szörny. -vágtam vissza.
-De gyilkos akkor is van. -szorította meg a kezemet. -És nem akarom, hogy bajod essen.-fejezte be, majd magához ölelt.
-Nem lesz semmi bajom. -hagytam magam elengedni a karjaiban, de aztán a kilincs megmozdult, Caleb a földre vetette magát és anya benyitott.
-Mi az? -ugrottam hirtelen fekvő pózba az ágyamon.
-Semmi. Csak hallottam, hogy valakivel beszélgettél és gondoltam benézek megnézem, hogy nincs e semmi baj.
-Jó nincs semmi!-vágtam rá, majd a pillantásunk összeért és néztem gyémántkék szemébe 10 percig.
-Most már kimehetsz!- mondtam. -Ha gondolod. -raktam hozzá gyorsan, majd egy fura nézés kíséretében kilépett a szobámból.
-Elöjöhetsz!-néztem le az ágy mellé.
-Ahh..ti aztán sokat beszéltek.-nyújtozkodott fel, utána ledölt az ágyra.
-Amúgy akarunk ma valamit csinálni?-kérdeztem,
-Hát ha van merszed, akkor elmehetünk moziba.-kacsintott rám.
-Rendben. -álltam fel és kidobáltam pár ruhát a szekrényemből, amit felvettem.
Miután átöltöztem, Caleb kinyította az ablakot, majd kimászott utána kiemelt engem is.
-És szerinted ilyen helyzetben nyítva is lesz valami? -kérdeztem leülve a buszmegálló padjára,
-Remélem.-mosolyodott el, majd felszálltunk egy buszra, amin nem ült senki.
-Ijesztő. -mondtam előre haladva és leültem. Caleb vett két darab jegyet, majd bevágta magát mellém.
Egy ideig utaztunk a piros buszon, majd amikor a fekete hajú szépfiú felállt követni kezdtem és megszorítottam a kezét, majd amikor leszálltunk a mozi pont velünk szemben volt, így besétáltunk.
-Maradj itt!-állított le az egyik beltéri kanapénál.- Veszek jegyet.
Amíg ő elment a nőhöz jegyet venni, én körbe-körbe sétálgattam és nézegettem mik vannak itt. Nem is tudtam, hogy itt van mozi. De nagyon kicsi és egy ember sincs itt a dolgozokon kívül.
-Gyere!-fogta meg a kezem Caleb.
-Mit nézünk?-kérdeztem vigyorogva.
-Nem tudom csak vettem valamit. -felelt és leültünk a székünkre. Itt se volt senki. Kezd ijesztővé válni 
Na mindegy. Próbálom jól érezni magam. Felvettünk egy kényelmes pózt. Ez csak annyit jelent, hogy a lábaim Caleb ölében vannak, ő meg a kezét fel-le húzza az én combomon.
A film úgy kezdődött, hogy volt valami férfi, aki meghalt és a rendőrség elkezdett kutatni, utána egy másik dimenzióba kerültek és....
-Mi a franc?- fordultunk hátra, mikor leállt a film és hangos dörömbölés volt a pénztárnál.
-Jobb lesz ha megyünk.-szorította meg a kezemet, de amikor kiakartunk rohanni a vetítőből, az ajtó kiesik a helyéről és ott állt. A szörny volt szemben velünk.
A következő rész az 12 pipa, 7komment és a 15. feliratkozó után következik! köszönöm mindenkinek!!

6 megjegyzés:

  1. Na nee ne hogy már itt hadjad már abba!:oooooo nagyon negyon jóóó gyorsan köviit*-*

    VálaszTörlés
  2. Miért pont itt hagytad abba????? nagyon jóóó!!!!!!!!!!!!!!!! Gyorsan kövit!

    VálaszTörlés
  3. áhhhhhhhhhh siess a kövivel nagyon jóó wowhh

    VálaszTörlés